General Community > WebsiteBaker Website Showcase
Fotostudio KEY2PICTURE
crnogorac081:
wow, like the design very much
Bramus:
nice site. and a good design if you ask me :)
I was browsing the site and noticed: (In dutch now)
Op de Contact pagina staat bij dagen: "Dicht" dit vind ik persoonlijk niet echt professioneel ogen en zou voor mij al een reden zijn om niet naar de betreffende winkel te gaan. Gesloten vind ik persoonlijk een betere keuze om aan te geven dat de winkel niet geopend is. Overigens misschien ook leuk om te vermelden dat de teksten ook even goed na gekeken worden :-P
Dit is puur op de inhoud gericht dus niet op het design, dit viel me dus echt even op :) Verder zeer mooie site, leuke layout lekker fris en creatief met de titels gedaan. Ook vind ik de kleuren goed passen.
GRID8400:
--- Quote from: Bramus on February 07, 2010, 03:42:50 PM ---nice site. and a good design if you ask me :)
I was browsing the site and noticed: (In dutch now)
Op de Contact pagina staat bij dagen: "Dicht" dit vind ik persoonlijk niet echt professioneel ogen en zou voor mij al een reden zijn om niet naar de betreffende winkel te gaan. Gesloten vind ik persoonlijk een betere keuze om aan te geven dat de winkel niet geopend is. Overigens misschien ook leuk om te vermelden dat de teksten ook even goed na gekeken worden :-P
Dit is puur op de inhoud gericht dus niet op het design, dit viel me dus echt even op :) Verder zeer mooie site, leuke layout lekker fris en creatief met de titels gedaan. Ook vind ik de kleuren goed passen.
--- End quote ---
Hoi Bramus,
Dank je voor de moeite nemen en je feedback te geven. !
We hebben dicht aangepast en gesloten van gemaakt (helemaal gelijk in).
Groet!
dfhectik:
Very cool, Dig the footer
GRID8400:
--- Quote from: dfhectik on February 10, 2010, 01:48:02 AM ---Very cool, Dig the footer
--- End quote ---
tnx :)
sweet footer huh? :-D
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version